Sastamalan kaupunki
Takaisin ylös

Sastamalan kaupunki

in English По-русски

Termillä ei löydetty valmiita ehdotuksia hakusanalle. Voit kuitenkin suorittaa haun painamalla enteriä.

Posti vei kesäasukkaille terveiset Sastamalasta

Sastamalan kaupunki on toteuttanut Sastamalan ulkopuolella asuville, Sastamalassa mökkeileville kesäisen kirjekampanjan. Kesäasukkaille lähetettiin postissa tervehdyskirje menovinkkeineen, Sastamalan kaupungin matkailuesite sekä Vammalan Yrittäjien Kesäkuponki-kooste. Kirjeen idea tuli alun perin Vammalan Yrittäjiltä.

- Ideoimme Vammalan Yrittäjien hallituksessa kivijalkakauppiaiden Kesäkuponki -kampanjaa, jolla tavoitellaan niin kaupunkilaisia kuin kesäasukkaita huomaamaan Sastamalan erikois- ja päivittäistavarakauppojen laajuus sekä hyödyntämään niitä. Kun kysyimme Sastamalan kaupungin elinkeinopalveluilta onko kesäasukkaille tarkoituksena tehdä postitusta, sai asiamme heti hyvän vastaanoton, koska myös kaupungin puolella nähtiin sama tarve kertoa tapahtumista ja palveluista kesäasukkaille, kertoo Vammalan Yrittäjien hallituksen puheenjohtaja Jari Moisio.

Sastamalan kaupungin puolella asiaa lähdettiin viemään innolla eteenpäin ja noin 1900 kirjettä lähti matkaan viikkoa ennen juhannusta.

Posti on nyt myös tavoittanut kohderyhmänsä ja kaupunki on saanut kampanjan johdosta positiivista palautetta. Kiitoksia on tullut esimerkiksi Vantaan suunnasta: ”Hei, Olen todella iloisesti yllättynyt saadessani kotiin esitteen 2019 matkakohteeksi Sastamala, Kesäinen tervehdys ja kupongit. Ensimmäisen kerran saan mökkiläisenä tietoa Sastamalasta ja tapahtumista. …iso kiitos näistä mainoksista , olen todella mielissäni.”

- Tämän tyyppiselle postitukselle on ollut selkeästi tilausta, sekä täällä lähettäjän että vastaanottajan päässä. Koska palaute on positiivista eikä kustannuskaan ole kovin suuri, tulemme varmasti jatkamaan postituksia jatkossakin, arvioi kaupungin viestintäpäällikkö Johanna Kurkikangas. Myös yrittäjien puolella ollaan tyytyväisiä yhteisyöhön.

- Yhteistyö on sujunut erittäin hyvässä hengessä ja toivottavasti kampanjalle saadaan jatkoa ensi kesänä, koska asia on tärkeä niin kauppiaille kuin matkailukohteillekin, toivoo Moisio.

Takaisin